Wybierz oddział

Droga do 40-lecia Olimpiad Specjalnych Polska

4.12.2024

Kampania w okresie październik-grudzień 2024r. i towarzyszące jej działania komunikacyjne będą oparte o nagłaśnianie i promowanie naszej działalności w ostatnich 40 latach naszej działalności. Chcemy by dała początek wielkiej kampanii mieniającej świadomość społeczeństwa na temat możliwości i umiejętności osób z niepełnosprawnością intelektualną. W odpowiedzi na wiele niewiadomych z jakimi boryka się społeczeństwo w otoczeniu których, żyją i funkcjonują osoby z niepełnosprawnościami zbierzemy praktyczne wskazówki jak okazywać wsparcie, akceptacje, na czym polega inkluza i jak zachęcać do niej innych. W ramach realizacji projektu ‘Droga do 40-lecia Olimpiad Specjalnych Polska’ zamierzamy celebrować okrągłą rocznicę czterdziestu lat działalności Olimpiad Specjalnych Polska oraz promować nasze działania edukacyjne, które zmierzają do zwiększenia świadomości społecznej w Polsce na temat umiejętności i możliwości osób z niepełnoprawnością intelektualną na szkolnej platformie Librus. Czterdziesta rocznica założenia naszego Stowarzyszenia to bardzo dogodny moment, aby upowszechniać nie tylko sport osób z niepełnosprawnościami, ale również zmieniać świadomość społeczną.

 

W ramach prowadzonych działań komunikacyjnych w okresie październik-grudzień 2024 będziemy informować poprzez sporty reklamowe w telewizji i radio o 40-leciu Olimpiad Specjalnych w Polsce oraz dotrzemy do ponad 4mln rodziców i ponad 300 tys. nauczycieli przez LIBRUS z hasłem wolontariatu, inkluzji, działania w ramach programu edukacyjnego i budowania społeczności zunifikowanych. Równolegle będzie prowadzona kampania w socialmediach, która wzmocni nasze działania komunikacyjne.

Niepełnosprawność intelektualna jest problemem, który może dotknąć każdego i nikt nie ma na to wpływu. Chcemy nauczyć społeczeństwo, a szczególnie młodych ludzi, że akceptacja problemu niepełnosprawności intelektualnej i pozytywne nastawienie do takich osób jest niezwykle ważne.

Za pośrednictwem krótkich spotów telewizyjnych, reklam zewnętrznych materiałów contentowych w internecie będziemy prezentować wizerunek osób z niepełnosprawnością intelektualną jako osoby, które już nie tylko chcą aktywnie uczestniczyć w społeczeństwie, pragną akceptacji i szacunku – ale to otrzymują! Celem tych działań będzie zachęcenie społeczeństwa do przyłączenia się do tej znacznej już grupy. Pokażemy, że jest bardzo wiele osób, które zrozumiały, że nie można się bać tylko należy akceptować i uczyć takiej postawy innych. Spoty wideo, materiały graficzne, reklamy outdoorowe – tranzyty i wszystkie dodatkowe działania komunikacyjne, będą proste w formie z pozytywnym wydźwiękiem. Kampania będzie wykorzystywać prostą lecz nowoczesną formę, wykorzystując elementy zabawy, kolorów, wesołej muzyki, co w naturalny sposób będzie u odbiorców wywoływać pozytywne emocje. Równolegle na bieżąco będziemy relacjonować bieżące wydarzenia okres:

Termin:15.10-31.12.2024

Zarys kampanii:

  1. promowanie działalności Olimpiad Specjalnych Polska na rzecz sportu osób z niepełnosprawnością intelektualną poprzez spoty reklamowe w tv i radio oraz w tranzycie na 50 autobusach w Warszawie.
  2. promowanie naszych działań edukacyjnych, które zmierzają do zwiększenia świadomości społecznej w Polsce na temat umiejętności i możliwości osób z niepełnoprawnością intelektualną na szkolnej platformie Librus.

SPONSOR GENERALNY

Sponsor strategiczny

SPONSOR GŁÓWNY

Sponsor główny

ZŁOTY SPONSOR

Sponsor Złoty

DARCZYŃCA

Darczyńca

PARTNERZY OLIMPIAD SPECJALNYCH POLSKA

Partnerzy Olimpiad Specjalnych Polska

INSTYTUCJE WSPIERAJĄCE

Instytucje wspierające - dofinansowanie projektów realizowanych w 2018r.

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA I PR

Komunikacja i PR

OGÓLNOPOLSKI PATRONAT MEDIALNY

Ogólnopolski patronat medialny

OGÓLNOPOLSCY PARTNERZY OLIMPIAD SPECJALNYCH POLSKA

Partnerzy i Przyjaciele

Strona internetowa dofinansowana jest ze środków MSiT.