Wybierz oddział

Reportaż TVP Polonia o kampanii informacyjnej ''Zrozum i daj mi żyć'' [WIDEO]

7.11.2013

Akcja Olimpiad Specjalnych Polska ma na celu zwiększenie świadomości społeczeństwa i uwrażliwienie na problem akceptacji osób z niepełnosprawnością intelektualną.

Tegoroczna kampania informacyjna ''Zrozum i daj mi żyć'' posługuje się dziewięcoma hasłami. TVP Polonia 6 listopada wyemitowała reportaż o akcji. Zapraszmy do zapoznania się z nim.

-  Hasła tej kampanii to nasze całe szesnastoletnie życie z Olą. Najwięcej kontrowersji wzbudziło hasło ‘’Zespół Downa jest jak plama na koszuli, której nie możesz sprać’’. Te słowa mogą zaboleć. Wszyscy mówią, że kiedy przechodzą obok billboardów z tym hasłem, to coś ich uwiera. I bardzo dobrze. Ja mam takie uczucie od 16 lat. Kiedy chodzimy do kina, jedziemy tramwajem, Ola wzbudza niezdrowe zainteresowanie. Słyszę jak rodzice mówią do swoich dzieci: nie siadaj koło niej. Kiedy widzicie hasła, to czujecie skurcz żołądka? Ja go czuję codziennie – mówi Roma Błaszyk, matka Oli.

SPONSOR GENERALNY

Sponsor strategiczny

SPONSOR GŁÓWNY

Sponsor główny

ZŁOTY SPONSOR

Sponsor Złoty

DARCZYŃCA

Darczyńca

PARTNERZY OLIMPIAD SPECJALNYCH POLSKA

Partnerzy Olimpiad Specjalnych Polska

INSTYTUCJE WSPIERAJĄCE

Instytucje wspierające - dofinansowanie projektów realizowanych w 2018r.

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA I PR

Komunikacja i PR

OGÓLNOPOLSKI PATRONAT MEDIALNY

Ogólnopolski patronat medialny

OGÓLNOPOLSCY PARTNERZY OLIMPIAD SPECJALNYCH POLSKA

Partnerzy i Przyjaciele

Strona internetowa dofinansowana jest ze środków MSiT.